«Χωρίς Διευθυντή στο Γραφείο της Ρωσίας, ο ΕΟΤ καλείται να υλοποιήσει τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια της χώρας μας στη Ρωσία, για την οποία, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου στα ρωσικά ΜΜΕ, στις 19 Μαρτίου 2008, δήλωσε: "Επίσης, τριπλασιάσαμε το budget που διαθέτουμε για την διαφημιστική μας προβολή από 350.000 ευρώ το 2007, σε 1 εκατομμύριο ευρώ για το 2008. Σας θυμίζω επίσης ότι διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας στην ρωσική πρωτεύουσα «έτρεξε» ήδη από τον μήνα Ιανουάριο κατά την διάρκεια της τελευταίας επίσκεψης του Πρωθυπουργού της Ελλάδας στο Κρεμλίνο. Όλα αυτά, βέβαια, δεν εξαντλούν τον στρατηγικό μας σχεδιασμό σχετικά με το τουριστικό άνοιγμα της Ελλάδας στη Ρωσίας".
Επίσης, ο Υπουργός, κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του στα εγκαίνια του Περίπτερου του ΕΟΤ στην Έκθεση INTOURMARKET της Ρωσίας ανέφερε: "Σύμφωνα με τα στοιχεία και τις εκτιμήσεις που έχουμε μέχρι σήμερα, αναμένεται να σημειωθεί αύξηση της τουριστικής κίνησης από τη Ρωσία στην Ελλάδα της τάξεως του 25% με 30%. Και για το επιτύχουμε δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό".
«Επειδή οι εξαγγελίες πρέπει να συνοδεύονται και από τις ανάλογες ενέργειες και την αναγκαία διοικητική υποστήριξη», οι βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ. έθεσαν στον αρμόδιο Υπουργό τα κάτωθι ερωτήματα:
1. Γιατί μέχρι σήμερα, από το Μάιο, δεν έχει τοποθετηθεί Διευθυντής στο Γραφείο του ΕΟΤ στη Ρωσία, παρά ότι παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τουριστική αγορά; Πότε πρόκειται να τοποθετηθεί Διευθυντής;
2. Πώς έχει διατεθεί, αναλυτικά, ανά κατηγορία και μέσο το 1 εκατ. ευρώ, όπως δήλωσε ο Υπουργός, για τη διαφημιστική προβολή της χώρας μας στη Ρωσία; Το σύνολο του συγκεκριμένου ποσού αφορά μόνο την προβολή κατά τη διάρκεια του 2008 ή θα καλυφθούν και οικονομικές εκκρεμότητες προηγούμενης περιόδου;
3. Ποιος είναι ο "καλύτερος εαυτός" που επικαλείται ο Υπουργός, όταν το ελάχιστο, η θέση του Διευθυντή παραμένει κενή για το κρίσιμο διάστημα της τουριστικής σεζόν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου